Jesteśmy doświadczonym i zgranym zespołem

Marek Grabowski

Absolwent Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. 20 lat doświadczenia w badaniach rynku. Pracował w IQS, Domu Badawczym Maison, Ipsosie. Kierował pracami jakościowych zespołów badawczych. Pracował dla największych korporacji na rynku, zarówno polskich jak i zagranicznych oraz zagranicznych instytutów badawczych. Od ponad 3 lat przewodzi spółce związanej z badaniami oraz zarządza Fundacją Mamy i Taty. Doktoryzuje się w Instytucie Socjologii z kultury i obyczajowości rodziny wielodzietnej. Empatyczny i konkretny. Zawodowo zainteresowany strategią budowania wizerunku marki. Lubi być na styku kultur i zjawisk. Ceni poezję, piłkę nożną i zimne piwo rzemieślnicze. Żonaty, ojciec czwórki dzieci. 

Bogate doświadczenie badawcze
w obszarach:

  • Bankowości
  • Trendów społecznych
  • Telecom
  • FMCG: zwłaszcza jeśli chodzi o:
  • Piwa
  • Alkohole
  • Tytoń
  • Kosmetyki

Kacper Kożuchowski

Socjolog (specjalizacja socjologia mediów oraz socjologia kultury), absolwent Instytutu Filozofii i Socjologii Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Doświadczony badacz i moderator, przez ponad 3 lata pracował w Ipsos – jednej z czołowych instytucji badawczych w Polsce.
Autor pierwszego pełnego videoraportu z badania jakościowego w historii Ipsos Polska.
Współautor książki „Kryzys Rodziny. Diagnoza, rozwiązania, profilaktyka.” Autor publikacji z dziedziny socjologii miasta.
Zawodowo zainteresowany wykorzystaniem nowych technologii w branży badawczej.
Zakochany w kulturze włoskiej, piłce nożnej oraz narzeczonej.

Bogate doświadczenie badawcze w obszarach:

  • Ubezpieczeń,
  • FMCG: zwłaszcza jeśli chodzi o:
    • Produkty spożywcze
    • Piwa
  • OTC i RX
  • Badań etnograficznych oraz tworzeniu videoraportów z badań.
Twitter